mys med tom & mormor

Innan min och Millans promenad ringde min gulliga lilla kusin, eller lilla och lilla, han blir ju förfasen 13 år snart (!) Han ville bjuda mig på kaffe, så efter långprommisen svängde jag in dit där mormor också var. Så där satt vi ute på altanen och fikade medan regnet öste ner, himla mysigt faktiskt. Sen tog vi en tripp till RK och efter det bjöd gullhjärtat på lunch. Trevlig dag, mindre trevligt att jag blir mer och mer förkyld.

Nu är jag hemma igen, det är bara jag och P3 i lägenheten. Snart ska jag stryka lite tvätt och diska. Sen kanske promenera upp till mamma och mysa? Herregud, hur många gånger använder jag ordet mysa/mys/mysigt per dag egentligen? Men det är ett fint ord. Ett mysigt ord. Och att mysa är ju faktiskt det allra mysigaste som finns :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0