kursen är avslutad; VG

Nu på morgonen så har jag varit på skolan några timmar med Fia och arbetat med inlämningsuppgiften. Det allra sista i kursen. Och det var så jävla skönt att lämna in den, se Gunilla godkänna den och höra henne säga att jag klarat kursen med ett klart VG. Jag är så stolt över mig själv. Känslan av att klara något man aldrig trodde man skulle göra är helt obeskrivlig! Nu vill jag ju ha fler utmaningar, wohohohohoho!

Medan jag är på bra humör ska jag städa Mattias otroligt skitiga och stökiga Volvo. Om det går bra kör jag på med Saaben också. Fast det här gången städar jag bara invändigt, för utan högtryckstvätt blev ikke bra. Men först ska jag fira... med en frukt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0