ja har köpt nya böppler


Igår köpte jag nya fina stövlar, eller "böppler" som jag sa när jag var 3 år. Jag har lånat mammas nu ett tag när vi varit och fiskat och så. Men jag har hela tiden blivit förvånad över att jag blivit blöt i fötterna trots att jag haft stövlar. Sen upptäckte jag ju att det var ett stort hål under ena stöveln... Men nu kan jag vara ute i regnväder!

All tvätt är klar, en rätt lång promenad med Emilia är avklarad och nu sitter jag här och väntar på bättre tider. Jag gjorde nyss gröt, har inte ätit det på 1OO år. Och nu dricker jag lite kaffe för att piggna till. Jag är sjukt trött, och saknar Mattias närvaro. Han jobbar fast han är ledig, hur dum kan man vara? Hahaha. Kanske jag ska åka upp till mamma en sväng då? Titta igenom alla tv-program jag missat nu i veckan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0