ja gomorrn morrn morrn

Morrn morrn! Här sitter jag i min ensamhet och äter frukost, det är lika bra att jag vänjer mig eftersom jag den kommande veckan kommer att bo all alone. Mattias åkte imorse och kommer hem på torsdag. Snart ska jag äta frukost och göra mig redo för skolan. Egentligen behöver jag inte alls åka in idag, men det är lika bra jag gört. Tänkte handla på maxi efteråt. Och det är prov imorgon så plugga måste jag!

Ska boka en tvättid idag med, har grymt mycket tvätt. Men jag tycker ju om det, så det blir härligt att dona med sen idag. Mormor kommer och putsar fönsterna med mig på eftermiddagen också. Så lite nytta ska det väl bli av idag alltid. Hörs senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0