hoppa in i en ny värld .

Trots att jag knappt kan andas och trots att mitt huvud är blytungt, så får jag väl tacka denna förkylning för att jag fått upp intresset för böckerna igen. Det var så längesedan jag läste. Och hur kunde jag glömma bort hur mycket jag tycker om det? Hur skönt det är? Och hur bra det får mig att må? Jag tror nog att böcker är den bästa terapin för mig, att få lämna mitt eget liv med mina egna problem, och istället få hoppa in i en helt ny värld. Just nu läser jag min andra Denise Rudberg.

Jag har som sagt legat nerbäddat några timmar och läst nu. Men snart ska jag klä på mig och träffa min finfina kusin Frida för en tripp till Delsbo. Längesedan sist :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0