grattis pappa 45 åååår

Fan vad filmen var bra! Jag brukar inte skratta högt när jag är på bio, men igår var det omöjligt att hålla sig. Vissa gånger var det så hemskt/roligt/äckligt/sjukt att man vred sig i stolen och nästan ville dö. Gå och titta på Baksmällan 2 om ni vill skratta!

Efter bion åkte vi och fiskade strömming med Mattias pappa. Den här gången var det lite bättre, och jag vann då jag drog upp 9 strömmingar på samma gång. Hehe.

Imorse försov vi oss en aning. Mattias skulle iväg och jobba med Micke, medan jag har tvättid mellan 1O och 13. Vi vaknade O9:57 och fick stressa en aning. Men vad gör det, vi hann ju faktiskt. Så snart ska jag springa ner och skifta maskiner innan det blir en promenad med Emilia. Ikväll ska vi äta tacos, det var sjukt längesedan vi åt det här hemma. Och sen ska vi fira pappa som fyller 45 hela år idag! GRATTIS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0