fredag fredag fredag ...

Så var det fredag igen, och dom flesta går på helg medan jag laddar för jobb som vanligt. Det är ju ganska så tugnt att jobba varje helg faktiskt, tur att det bara är monsterpass varannan vecka. Imorgon... Men det ska nog gå brare. Och när jag slutat blir det raka vägen till Bobygda för lite mat och kalas! Sen blir det ledigt igen.

Idag har vi varit inne i stan. Mattias har klippt sig så jag och Elias tog ett varv runt lillfjärden och inne på Åhlens. Det småregnade hela tiden men det gick bra endå. När vi skulle åka hemåt började det regna på riktigt, så mysigt. Så resten av dagen blir innemys för oss! Tända ljus, myskläder och hockey ikväll. Det låter så skönt så!

Just det ja, igårkväll åkte jag och fiskade med Tom och Mattias i Sorgbosjön igen. Den här gången fick vi inte lika mycket fisk. Men jag fick den största igen, så det blir öring till middag idag :) Riktigt roligt var det, så blir nog fiske på söndag igen. Yihaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0