en riktigt blöt promenad

Är det inte så jäkla typiskt? Mitt under vår promenad så börjar regent att vräka ner, och självklart hade jag ingen huva på tröjan att dra över huvudet. Det blev en liten springtur där ett tag, haha. Men skönt var det, och fina liljekonvaljer fick jag med mig hem. Men nu skiner solen igen, kul. Fast det var ju skönt att gå. Och jag har lånat mammas stegräknare och slagit vad med Mattias att jag ska komma upp i 35.000 steg till på torsdag. Men jag glömde att sätta på mig den imorse, så 7000 steg är jag uppe i nu. Får springa lite här hemma ikväll så det blir 10000 ;) Bara att kämpa på!

Nu ska jag mysa ner mig framför Mamma byter bo, och bara slappa resten av kvälla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0