en hel natt i bilen, hihi

Igår hade jag och hjärtat en helmysig dag, och natt. Från början var det tänkt att vi skulle åka på kryssning eller bo på hotell någonstans. Men vi har bokat stuga till midsommar, hela den helgen, så vi väntar tills dess. Men däremot drog vi på en fisketripp. Fiskade, grillade korv, grillade nyfångad fisk, kissade i skogen, kokade kaffe på sjövatten och var sådär grymt äckliga... Hahaha, men vi hade det hur bra som helst. Och efter att vi dragit upp 15 fiskar så åkte vi långt långt långt ut i skogen till ingenstans. Jag var skiträdd, men hade vi bestämt oss för att sova i bilen så ;-)

Så där låg vi i backluckan med täcke och hade det mysigt, dock lite kallt och hårt. Men det ska kännas att man lever också! Lyssnade på melodifestivalen på radion, hahaha. Jag älskar verkligen oss! Men en till natt i en kall och fuktig bil dröjer nog.

Nu har jag precis duschat, och känslan efter en dusch när man varit ute och eldat är ju helt obeskrivligt underbar! Mmm. Resten av kvällen går i hockeyns och fotbollens tecken, känns grymt skönt. Och imorgon inleds ännu en vecka utan Mattias... Tråk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0