en fin - men jobbig dag

Jag vill bli frisk! Imorse mådde jag hur dåligt som helst, det var kanske inte så smart att åka och fiska igårkväll. Men trevligt hade vi, även fast vi inte fick en enda fisk. Så imorse låg vi i sängen länge länge länge, enda tills det ramlade in en okänd (!) och icke nykter kille i lägenheten. Hahah, det var ju också ett trevligt sätt att bli väckt på.

Då gick vi ut och köpte en glass och satt i solen ett tag. Nyss har jag skjutsat hjärtat till stan, dom har påbörjat resan ner mot Smögen nu. Så om sju dagar ses vi igen. Lite jobbigt känns det, men det kommer att gå bra. Sen får vi en vecka tillsammans!

Nu sitter jag här i min ensamhet, har precis duschat. Och snart ska jag åka iväg till Mattias mamma och pappa. Äta goan fisk, hämta några grejer och kanske spela lite bingolotto. Dom hade några trevliga stockholmare på besök också som jag träffade i fredags, så det blir nog trevligt. Hinna plugga inför mitt sista matteprov som inträffar imorgon måste jag också göra. Jajaja... Nu ska jag skynda bort från ensamheten :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0