det är tråkigt, men sant

Tredje sovmorgonen i rad för mig, väldigt skönt men samtidigt ganska tråkigt. Jag blir liksom rastlös och tycker att tiden går olidligt sakta när jag inte har några tider att passa. Men vilken dag som helst kan allt ändras, så jag tar vara på ledigheten!

Om ett tag ska jag åka in till stan och fixa lite. Är på jakt efter fyra stora vita ramar eftersom förstoringarna kom igår. Det kommer bli så fint så. Mattias blev då glad :)

När jag kommer hem ska jag plocka mask, för om vädret tillåter blir det äntligen fiske ikväll. Vi kollade på hockey med mamma och pappa igår istället, funkade det med ju. Sen när jag är lagomt jordig och asäcklig om händerna så är det dags att börja med maten tills hjärtat kommer hem. Det blir kyckling och vitlök idag tror jag. Ja så bliräh.

Jag har 1OO saker jag vill säga om en sak, men det är nog bäst att jag inte säger något. Vissa betenden, personer och känslor får man bara acceptera... That's life.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0