"det är okej att va själv"


Varje ord du säger kan driva oss isär. Jag vill förtvivlat gärna att det inte ska sluta här. Ord är som napalmbomber, de ödelägger land. Jag vill inte höra vad du har att säga, bara hålla din hand. Kan du inte vara tyst nu? Kan jag inte vara tyst nu?

Jag och mina tankar, mina trötta ben, mitt kaosaktiga huvud stannar hemma framför teven ikväll. Dock krockar två svårslagna händelser med varandra. På 1:an visas underbara Håkan Hellström live på Cirkus, och på 3:an så visas ju den klockrena CL-finalen mellan Barcelona och Manchester United... Det känns som ett av dom svåraste valen faktiskt. Jag får helt enkelt dra lott. Eller skynda att köpa en till teve.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0