a place to hide away...

Nu är jag hemma igen efter en hel dag ute på. Efter skolan åkte jag som sagt till mamma. Tvättade bilen både utvändigt och invändigt. Herregud vilket bestyr jag hade med högtryckstvätten... Den funkade inte, så det fick bli tvättning med vanlig vattenslang och då blev ju resultatet långt ifrån bra. Men invändigt blev det bättre, så det får duga. Sen myste jag i solen bara, innan jag skutsade mamma in till stan.

Ikväll har jag varit nere på planen och kollat på grabbarnas match, så himla mysigt. Men det var skönt att komma hem, för så fort solen gick ner blev det iskallt. Så nu har jag tänt lite ljus och försöker mysa i min ensamhet. Jag är helt ledig imorgon så det känns lite som back in the days när jag levde ensam. Sena mysiga kvällar med datorn och teven, och sovmornar utan väckarklocka. Men jag föredrar att ha min älskade här, såklart. Tur att det finns telefoner och att det snart redan är Torsdag.

Nej, man kanske skulle förflytta sig till soffan med datorn och hämta täcket? Ja så gör vi Sara! Imorgon hoppas vi på sol och ännu en bra dag. Godnatt hörreni nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0