yes nu går vi in i mars !

En ny dag! En ny månad! Trevligt. Jag är uppe med tuppen, vilket är rätt vanligt nu förtiden. Klockan ringer O6:OO oavsett om jag är ledig, som idag, eller om jag ska jobba eller vara i skolan. Och det är verkligen skönt. Den enda gången jag hatar att klockan ringer är de lördagsmornar när jag börjar jobba klockan O7:OO, annars så!

Idag är jag som sagt helledig. Men tro inte att jag ska vara hemma för det inte! Jag ska åka in på skolan till klockan O8:OO och plugga matte med my classm8. Köpa en kaffe på donken och göra klart alla måsten. Det känns bra. Sen så ska jag hem och göra kycklingfileer med vitlökscremefraiche och matvete (?) Fort ska det gå, för när Mattias slutar jobba och vi har ätit ska vi åka ner till Gävle och titta på hockey! Fint...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0