ingen rubrik idag inte...



En bild på lampan och filten som vi köpte på ikea, helt okej för att vara valda utav herrn va! Den andra bilden är speglar dagens köp, ett trådlöst tangentbord och mus. Man gör väl allt för att få spela poker bekvämt på teven? Vi har alltså varit i stan en sväng idag. Blev även bjuden på plankstek av Mattias, underbart ♥ Det var passande, för jag hatar att laga mat när lägenheten är full av nytvättade och blöta kläder, hehehe. Och hur gott är det inte med oxfile då? Mmmm, måndagslyx.

Jag har ju även varit i skolan idag och fått beviset på att min mattelärare faktiskt inte rättat fel på mitt prov eller blandad ihop mig med någon annan. Phew. Jag har dock inte fått se provet än, men resultatet lever jag länge på. Nu så ska jag bara försöka klara mig igenom det nya området med pq-formeln och allt annat invecklat. Go go...

Men nu ska jag krypa ner i "sängen" jag med. En veckas ledighet väntar oss båda, verkligen behövligt för nuet och framtiden. Hoppas på det bästa. Natti kära vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0