hockey & melodifestival

Hej och hå, sitter helt utslagen i soffan med Mattias och Niklas medan vi kikar på hockey! Och precis just nu så vann Brynäs i förlängningen, satan så viktigt. Sen så är det dags för melodifestivalen också. Om jag orkar hålla mig vaken alltså, har ju jobbat heldag idag. Riktigt körigt var det, men roligt också. Ledigt nu ett tag, nice!

Annars är det rätt bra här bara. Jag känner mig lite glad och lättad. Och jag tyckte också att det var skönt att träffa dig Johanna. Väldigt jobbigt på något sätt, men samtidigt skönt. Men det är okej att tycka att allt är konstigt, för detta är ju inget någon av oss är van direkt. Men förhoppningsvis kan allt bara bli till det bättre nu.

Men nu ska jag vara social med grabbarna och ladda inför melodifestivalen. Inte för att jag har tittat på någon deltävling, men det är nu det gäller. Trevlig helg hörreni.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0