tre flugor i en smäll här

Just nu sitter jag uppe hos mamma och väntar på att den sista maskinen tvätt ska bli färdig. Jag tog mitt pick och pack och åkte upp hit efter att jag hade diskat klart. Och här har jag hunnit med att tvätta två maskiner, duschat och kollat på skidor. Effektivt och bra. Det enda som känns lite halvsurt är att jag har bilen här. Jag hade gärna promenerat hem. Fast å andra sidan, att bära en ikeakasse med blöt tvätt kan ju bli rätt tungt... Jag får se om det finns lite tid över när jag kommit hem, dammsugit och förberett maten! Nu låter det som att det är klart, så jag åker hem och hänger tvätt lagom till sprintstafettfinalerna. Och på söndag är det ju vasaloppet, så sjukt mysigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0