på sjuttioåtta, sekunder

Nu så är jag hemma igen efter två mattelektioner. Och det gick faktiskt rätt bra idag, mycket tack vare my new mattem8 Fia. Fast ibland gör vi det svårare för oss än vad det är, men sånt lär man sig väl. Tiden gick otroligt fort, och det var bra för jag håller på att dö av hunger! Nästa vecka är det lov, så då blir det hemmaplugg som f-f-aen.

Nu ska jag vika lite tvätt och fixa iordning gårdagens middag till lunch, spagetti och baconsås. Teven är såklart på, skidskytte-vm drar igång nu snart och sedan är det ju damernas stafett. Underbara torsdag! När jag sett klart all bra skidåkning, och förhoppningsvis hunnit diska, så ska jag bege mig upp till mamma och pappa för att titta på Brynäs. Men nu dör jag snart, om jag inte får mat och lite rivigt kaffe på det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0