one step forward and...

... two steps back. Det beskriver väldigt nära hur livet just nu är. Ena dagen si och andra dagen så. Upp och ner. Det är såklart väldigt påfrestande, men jag brukar inte känna efter så noga hur jag mår. Men ibland så kommer det över en, och man börjar fundera på vad som är värt och inte. Jag vet iallafall att jag mår väldigt bra vissa stunder, och det är jag tacksam för. Det är kanske så livet ska vara. Både och.

Nu ska jag åka in på skolan och ladda inför matteprovet som börjar klockan O9:OO. Det får gå som det går, mer kan jag inte göra. Längtar tills jag får komma hem igen!

Men just ja! Igår när jag satt och kolla på tv så lät det sjukt läskigt från fönstret. Och helt plötsligt bara dundrade det till och vips så flög hela fönsterrutan in (!) Blomman och lampan flög ner i golvet och gick sönder medan det bara stormade in kall luft i lägenheten. Hua. Det vara bara att börja städa undan porslinssplitter och blomjord...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0