lite ändrade planer här

Ändrade planer! Tur att det är söndag, för då får man som sagt göra lite som man vill. Har precis kommit hem efter att ha ätit god mat hemma hos familjen. Passade på att tvätta två maskiner tvätt medan också, man får inte vara dum inte! Miiiicket brau.

Jag åkte aldrig till Bobygda idag, för herrn skulle komma hem tidigare... Så det blir bingolotto och lite Dackåstårta här hemma istället. Funkar ju minst lika bra det. Och har jag tur får jag lite ork och motivation till att ta fram matteboken, upptäckte att jag har mitt första prov om en vecka. Dessutom har jag inte öppnat boken på jättelänge.

På tal om skolan, imorgon är det dags igen mellan 1O:OO och 11:3O, därefter blir det en snabb runda på stan innan jag ska jobba. Sussa ringde in mig för ett tag sen, och det passar ju utmärkt med ett eftermiddagspass imorgon när Mattias också ska jobba sent. Jises vad jag har jobbat denna månad, blir roligt med lön. Tummen upp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0