klart bäst mot trötthet !


Nu är jag mycket piggare efter den oslagbara kombinationen av sömn, spikmatta och spikkudde! Och det är ju så fint med en grön spikmatta och en blå spikkudde, heheh. Nej men gud vad härligt det är, och som det hjälper: nu har jag orkat diska.

Jag har även varit på en liten secondhand-runda med mamma, skönt med lite luft. Jag köpte 30 nya böcker för 5 kronor. Så nu har jag tagit ner min stora gamla radio, och istället är mina två fina stringhyllor fyllda med böcker. Jag undrar när jag ska börja läsa igen? Men när den dagen kommer har jag böcker för flera år! Yeah.

Nu sitter jag och lyssnar på blåsten utanför. Hör även lite regn mot rutan, och två åsksmällar. Mysigt! Men efter gårdagens incident med fönstret springer jag ofta och tittar till fönsterspärrarna. Jag tror inte min dyra lampa klarar fler smällar nu... Herr elektriker har ju också gett den en omgång innan. Tur för honom att han laga den ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0