kan du inte vara tyst nu


Detta måste ju vara ett bevis på att jag är en enastående kvinna? En ny vit och fin blomma på bordet från gårdagens kvinnodag. Jag känner att jag förtjänar den. För jag är så duktig på att laga mat, jobba och slita. Hahahahahaha... Eller hur var det?

Hur som helst, gårdagen lämnar jag gärna bakom mig nu. En tung Brynäsförlust och mycket annat jobbigt. Idag är det idag, och jag ska jobba eftermiddag. Ja det känns faktiskt helt okej, jag känner att jag behöver komma iväg och fokusera på lite annat.

Efter 19.OO ikväll är jag åtminstånde ledig enda till fredagen klockan 13.OO, vilket kommer passa rätt fint. Jag hoppas att allt blir bra... Men nu: frukost och långdusch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0