ja, jag är hopplöst svår

Morning! Har nyss klivit upp efter att ha snoozat en halvtimme på spikmattan, det är ju så himla skönt att göra det innan man vaknar på riktigt. Nu blir det lite frukost och ihopplockning next, innan jag gör mig klar för att åka in till skolan. Jag har min sista lektion inför provet. Och jag kan ju inte påstå att det känns bra direkt. Men, så ere...

Efter skolan ska jag åka på maxi och handla lite. Jag måste nog även köpa en ny volumemaster. För igår efter att vi hade bastat och duschat gick den sönder. Yeah. Tur att det snart är löning. Jag kommer också att behöva spendera eftermiddagen med matteboken. Men nu ska jag bädda ihop, och dansa runt till Wakey!Wakey!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0