it's all that i've got now

Gomorgon hörreni, här sitter jag och vaknar till liv med lite kaffe och Septembers nya album. Den verkar ju hittills vara väldigt bra. Snacka om att hon förtjänar all uppmärksamhet hon får just nu, fina och skönsångande människa. En pangbrud.

Den här dagen, som verkar bli solig och fin dag, ska jag ägna åt matteplugg och dammsugning. Men självklart ska jag klämma in en promenix också. Med EMillan?

Men allra först ska jag anstränga mig och göra en brakfrukost till me, myself and I. Och PS! För första gången i mitt liv gläder jag mig åt något som AIK har presterat. Herregudars, vad hände? Hur ofta slår nykomlingarna ut seriesegrarna med 4-O i matcher? Verkligen overkligt. Nu hoppas vi bara på Brynäs, men det ser tungt ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0