inte den minsta aning...

Då var det gjort, matteprovet är skrivet. Och jag har inte den minsta aning om det känns bra eller dåligt. Man brukar ju kunna känna på sig om man failat rejält eller om det känns någorlunda bra iallafall, men nej. Jag har inte en susning. Men det visar sig, jag gjorde mitt bästa och det är tillräckligt. Skönt att det är gjort iallafall :)

Nu är jag hemma igen, känner mig helt slut. Så jag tänkte bara plocka ihop lite fort här (har inte ens bäddat) sen tänkte jag vila på spikmattan ett tag. Samla lite energi så att jag orkar diska och laga mat sedan. Spagetti och älgköttfärssås blir det today.

Vad resten av dagen har att erbjuda återstår att se, en promenad vore jätteskönt ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0