himlen luktar plaaaaast

Godmorgon! Jag tänkte börja med att säga att jag fick bingo igår. Ingen ny bil eller så, men två sverigelotter åtminstånde! Efter bingolotto kollade vi på Solsidan som vi missade, sen somnade vi som två små barn runt 1O-tiden. Gud så skönt, och jises så härligt att vara utvilad nu på morgonen. Fast det är ändå lite jobbigt att gå upp ;p

Idag står det mycket på schemat. Skola, några ärenden på stan, jobba eftermiddag, handla på maxi och sedan äntligen få åka hem och pusta ut lite. Men hur än jobbiga saker och ting kan vara, så mår jag fan som allra bäst när jag gör saker, när det händer mycket i ett lagomt tempo. Jag blir galen av att inte göra något. Så jag ska sluta klaga när det är mycket som ska göras, hahah. Den här dagen blir nog kanon.

Eftersom jag inte börjar förens klockan 1O:OO så hinner jag lägga mig ett bra tag på spikmattan och få lite extra energi och ork. Jag känner mig väldigt glad idag, du.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0