här blåser vi fasen bort

Godmorgon! Eller ja, morgon och morgon. Här har vi varit vakna sedan kl O5:3O imorse, vi gjorde en riktig brakfrukost tillsammans. Och sedan dess har jag hunnit avverka ett dubbelpass med matte också. Väldigt långa genomgångar, så jag är tacksam att vi fick sluta tidigare. Provresultatet får jag reda på ikväll eller imorgon.

Men fyfarao vad det blåser och stormar ute (!) Det låter som att fönsterrutorna ska explodera vilken sekund som helst, det var till och med läskigt att köra bil. Men när man är inomhus är det ju faktiskt lite mysigt med. Lite regn på det här så ;) mmmh.

Nu ska jag försöka varva vila, disk och dammsugning på ett bra sätt. Men jag är inte riktigt hundra på hur jag ska lägga upp det. Jag är väldigt trött, men om jag vilar så är jag nästan säker på att jag inte kommer komma igång sen. För om jag gör klart allt jobbigt kan jag ju bara slappna av resten av dagen. Det låter väl ändå smartast?

Ikväll så blir det våfflor på norrvägen, städa med Frida hos morfar och Elias-besök!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0