för du finns i varje steg

Men jösses vilken lång sovmorgon jag tyckte att jag förtjänade imorse då. Ojojoj. Egentligen borde jag väl ha åkt in till skolan med Emilia och försökt få y=kx+m att fastna, men så blev det ju inte. Jag får göra ett försök här hemma. Eller, jag måste.

För övrigt är det jättefint väder ute idag, så jag håller på att ladda mp3'n inför en långrunda. När jag kommer in igen ska jag dona lite här hemma, även färga håret hade jag tänkt. Jag försöker förgäves få permanenten att gå ut, den har suttit i 8 månader nu. Så jag innbillar mig att permanent hårfärg och inpackningar kan göra det bättre. Vi får väl se. Hur som helst har jag en utväxt, jaaa, vill ha mitt långa hår!

Men nu ska jag äta en väldigt sen frukost och göra mig ready.      du gör mig glad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0