feTTisdag & kvinnodag

Imorse (INATT) ringde klockan O3:3O. Det var ett tag sedan så lite yr var jag allt. Men efter en halvtimme på spikmattan var det lättare att ta sig upp. Åkte till jobbet där allt bara flöt på. Innan vi ens hade öppnat var jag klar med alla mackor och kunde klämma första semlan, heheheh. Verkligen en fin frukost. För övrigt har det varit en skön dag på jobbet, semlor och folk överallt. Och jag vet inte hur många telfonbeställningar jag tog emot. En bra dag hur som helst. Och nu är jag hemma.

Nu ska jag vika massor med tvätt, mmm, och plocka undan här lite. Sen blir det en promenad i solen med Emilia, sooom jag behöver det på alla sätt och vis. Kvällen spenderas förmodligen i soffan på norrvägen 37, eftersom Brynäs kör igång med slutspelet mot Färjestad. Kan bli svårt, men kanske kanske! En till semla? Hahah.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0