en ofrivillig sovmorgon

Ja, det blev en ofrivillig sovmorgon idag. Först klockan O9:2O tog jag mig upp ur sängen. Fast hade någon bett mig att kliva upp den tiden för ungefär 5 månader sedan hade jag kallat det en alldeles för tidig morgon. Ja, för då var det morgon runt 13-tiden... Egentligen sov jag väl inte så farligt länge idag ju, men det känns ovant, och lite som att jag förlorar massa viktiga timmar. Hahahah, shit. Men nu sitter jag iallafall och dricker kaffe så jag vaknar till liv och kan göra allt jag har på listan idag.

Jag ska diska, dammsuga, damma, tvätta och laga middag idag. Och det är lika bra att köra igång nu! För jag önskar att jag hinner klämma in en solig promenix med ju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0