en fridfull söndag, tack

När vi för en gångs skull får sova hur länge vi vill så vaknar vi klockan O6:3O, pigga och glada. Men vi har legat i sängen och haft det söndagsmysigt med film och sånt, så det får väl gå ändå. Det var skönt att veta att man inte behövde göra sig iordning för jobb eller skola iallafall. På söndagar får man vara hur trött och seg som man vill!

Mattias åkte nyss till Bobygda för att röka lite fisk. Jag tänkte passa på att städa upp här, diska, duscha och bege mig till Norrvägen för att äta middag. Och tvätta en del.

Sen åker nog jag också till Bobygda en sväng, men först ska jag köpa med mig två bingolotter! Eller jag behöver bara köpa en eftersom jag (eller han som köpte lotten) vann en ny lott förra gången. Så det blir förhoppningsvis en fridfull söndag, mysigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0