du kunde valt det andra

Idag blev det en sovmorgon till O9:OO för min del. Jag var uppe och åt frukost med Mattias och sådär innan han åkte till jobbet, men sedan la jag mig på spikkudden och somnade om. Så otroligt skönt. Fast gårdagens middagslur på spikmattan i en timme klår nog allt. Love it. Men nu är jag alltså riktigt utvilad. Denna mysiga dag.

Jag ska klä på mig något passande och promenera upp till skidspåret snart. Okej, lika bra att erkänna, jag ska kolla på skidtävling och inte åka själv. Ska heja fram Tompen innan det är dags att göra lite nytta. Handla, plugga med Emilia, göra tacos och hinna tvätta håret. För ikväll så är det ju som vanligt innebnady i Ljusdal som gäller. Förra gången missade jag för att jag jobbade, men nuså. På tal om jobb har jag fått riktigt många dagar nästa vecka. Så den här månaden blir ju himla bra den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0