besök direkt från japan!

Åkte till stan en sväng med Carolin, som äntligen är på hemvisit från Norrköping! Hittade lite smått och gott innan vi åkte hem mot Forsa igen. Handlade lite mjölk och sånt som behövdes innan jag sprang ner i tvättstugan. Så medan två maskiner med tvätt går på högvarv där nere, har jag hunnit diska och bäddat. Att vi KVINNOR ska vara så grym på att göra flera saker samtidigt? Men det är skönt att få saker gjorda!

Ganska snart ska jag hämta upp tvätten och hänga den här uppe, tycker verkligen inte om att hänga ren tvätt nere i den sunkiga tvättstugan .... Sen blir det en dusch.

Just ja, jag glömde berätta att vi fick ett väldigt trevligt besök igårkväll. Johan och Sebastian kikade förbi på ett långt kafferep. Det är så sjukt svårt att förstå allt som Johan varit med om i Japan, svårt att sätta sig in i allt. Men skönt att han har flyttat hem igen och att allt är bra med han. Det har varit tyst i Forsa i några månader nu ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0