strålande sol just idag

Just när man ska inleda denna arbetssommaren så är det strålande sol ute. Det underlättar ju. Eller? Men det är inget att göra åt, får vara glad med dom som har semester! Klockan O7:OO var jag nere i tvättstugan och satte igång, sen har jag småsovit lite mellan alla tre maskinerna jag tvättat. Lovely! Nu väntar jag bara på några jackor som ska torka. Medan blir det frukost och kaffe. Är bra nog hungrig!!

Tänkte åka in lite tidigare till stan och kika lite innan jag börjar jobba. Saaben står parkerad uppe hos mamma och pappa eftersom motorlampan började lysa igår, så jag får så snällt ta den röda volvon. Jippi... När jag slutat blir det golf med Niklas :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0