solsolsolsolsolsolsolsol



Idag har jag bott i denna (fyra år gamla?) bikinin. Och inte nog med det, jag har sytt i den också. Ni läste rätt... jag har använt nål och tråd, för första gången sedan syslöjden i femman eller något. Men nu sitter den som den ska igen. Antingen har bikinin blivit uttöjd eller så har mina tuttar krympt nå jävluskt! Vad vore bäst då tro?

En härligan dag har jag iallafall haft uppe på norrvägen. Donat med den ena och andra, solat, löst lite korsord och trots att jag satt och sydde stack jag bara nålen i fingret fyra gånger. Nu är jag hemma i lägenheten igen. Var härligt att komma hem nu faktiskt, städade imorse. Dammsög och plockade undan en massa. BRA SARA.

Nu ska jag byta om och göra mig klar för att åka till Trönö med mamma och pappa. Fotboll denna härliga sommarkväll låter underbart. PS, om du läser detta innan vi rings ikväll Mattias så har jag vare på banken och satt in pengar och fört över, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0