så jäkla trött, men glad

Det är inte direkt svalt att jobba på dackås på somrarna, man känner sig ju som världens äckel varje gång man avslutar ett arbetspass. Samma känsla idag! Men det gick bra att jobba, fick mycket gjort, och beröm av flera kunder som beställt sallader. Sånt är alltid kul. Dessutom gick dagen mycket fort, äntligen är det kväll.

Åkte hem till mamma och pappa efter jobbet, dom hade gjort så fint så med björkar, partytält, nysnickrade möbler och annat studentfint. Vilket himla ståhej det är med studenten, det tänkte jag inte så mycket på då jag gick ut gymnasiet. Men nu när man följt hela proceduren och hjälpt till med grejer så märker man vilket bestyr det är! Fast det är ju en once in a lifetime-grej så klart det ska firas! Som vi ska fira!

Nu tänkte jag duscha, tvätta håret, pröva kläder och ladda inför den fullspäckade morgondagen. Tänk att min lilla lilla bror tar studenten. Kan bara tänka mig hur fint allt blir. En bild på Frida & Mattias från min student, och imorgon är det deras tur ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0