resorb, och en ny fläkt

Det kändes ju lagomt "roligt" att åka till jobbet idag, mitt på dagen när det är som varmast. MEN efter två stycken resorb och en nyinköpt fläkt kändes det bättre... Dagen gick även hur fort som helst, trots att vi hade folktomt nästintill hela dagen.

Jag hann springa på Åhléns efter jobbet med. Så nu har jag fixat mina presenter till hjärtat som fyller åt nästa Lördag. Ett sjuuuuukt stort paket blev det, och ett mindre. Hehehehe! Den Lördagen är det dop för Elias också. Men jag är inte bjuden så jag får väl hitta på något annat tills Mattias kommer hem. Det känns väl lite tråkigt, jag har ju varit med Elias så mycket - och kommer att vara. Dopet är ju för hans skull. Men det är bara att acceptera! Jag förstår på ett sätt att hon inte vill att jag kommer.

Nu ska jag vika tvätt som har hängt i evigheter. Sen ska jag ta en dusch och försöka somna så fort som möjligt. Jag ska nämligen börja redan kl O5:OO imorgon. ZzZzZz.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0