rensat, kastat och hittat


Sånt här roligt har jag sysslat med nu ikväll... Rensat ur både badrumsskåpet och städskåpet. Vad mycket skit man sparar på, men som jag har kastat grejer nu! Och även hittat en massa saker som jag så fint hade gömt undan. Skönt att få det gjort.

Jag har spelat bingolotto i min ensamhet nu, ingen bingo. Men det är Lotta's sista program så det är jätteroligt att titta på. Men jag blir himla förvånad över mig själv. Jösses. Då och då blir jag tårögd, när en gubbe blev miljonär och när dom spelar fin musik och visar härliga filmsnuttar på Lotta. Hahaha. Jag skyller min blödighet på att jag saknar Mattias så att jag håller på att dö. Två dagar kvar nu till minisemester -♥-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0