nu är alla små stjärnor

Godmorgon. Vilket förbannat tråkigt väder vi har! Det är ju nästan så man inte vill gå ut något idag. Men jag har en a4-lång inköpslista så jag är tvungen att gå på ica. Tur att vi snackar om ca 5O meter! Det enda som finns i mitt kylskåp (och har funnits hela veckan typ) är smör, ketchup, senap, majs, bearnaissås, sylt, snus och någon pastasås... Tur jag haft så fullt upp och inte behövt göra någon mat, hahaha.

Men vad ska man göra resten av dagen då tro? Dammsuga och torka av golven är ett måste, och det passar ju perfekt i detta väder. Men sen? Jag avskyr att vara inne och titta på film och sånt på dagarna, men vad gör man? I och försig vet jag ju att Emilia gillar regn-promenader, dessutom har jag ju mina nya finstövlar och paraply!

Men nu hör jag att kaffet är klart, tur jag har mycket bröd i frysen så jag får ihop till en macka-med-smör-frukost iallafall. Hoppas dagen går fort, jag vill ha imorgon nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0