nål, tråd & winnerbäck

En härlig match i kvällsolen borta i Trönö, vinst blev det också. Nu väntar en riktig myskväll här. Jag tänkte ta en varm dusch (fryser nå jävulskt), tända lite ljus, lyssna på gamla Winnerbäck-låtar och sy sy sy. Jag vet inte vad som hänt? Jag kan inte sy och jag har aldrig tyckt det varit roligt heller. Men jag har en klänning som är lite för stor upptill som jag tänkte ha på Fredag. Brukar alltid skicka sånt till mormor, men eftersom jag lyckades med bikinin idag så ger jag mig på detta också då. Heja heja!

Imorgon tänkte jag kliva upp i tid och göra något och förmiddagen, för sedan blir det jobb mellan 13:OO och 18:3O. Men sen är jag långledig igen, är så himla glad att jag fick ledigt hela studenthelgen. Att missa min älskade bror's student kommer inte fråga! Synd att inte Mattias är hemma bara. Men snart har vi ledighet tillsammans :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0