kebab & styrketräning !

Fasen vad denna dagen har gått fort, hurra! Gick en regnig men mysig promenad med Emilia, sen lurade hon mig att köra ett styrkepass med pilatesbollen. Jag tänkte inte, meeen hon övertalade mig, och nu känner jag mig söndertränad. Jag kan inte styrketräna ju... Men vi firade det hela med att åka till Babylon och käka kebab med Carro och Hannes sen. JÄTTEBRA kombination. Gott och trevligt var det iallafall :-)

Nu så jag vika lite tvätt, hänga ut mattorna på vädring och sen ska golvet få sig en omgång. (Om man får skriva så för Carro och Emilia, dom hotar med att göra en parodi på min blogg snart. WHY?! Fast ja, jag skulle nog få mig ett rejält skratt då.) Sen ska jag bara ta det lugnt och vänta in morgondagen. Nomore gräsänka ett tag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0