" innan jag kände dig "

Nu räknar jag ner timmarna, jag längtar så otroligt mycket efter min älskade Mattias. Det ska bli härligt att få träffas igen efter 9 dagar ifrån varandra. Äntligen så får jag somna med min nakna kropp emot din igen... Äntligen får jag se dig och känna dig!

Idag har jag hängt med Millan. Hon ringde på dörren precis när jag hade vaknat, och jag suckar "men neeej vafan" när jag öppnar. Hehehe, snäll kompis. Vi tog en promenad innan vi bestämde oss för att åka på en secondhand-runda. Hittade lite smått och gott. Men nu ska jag diska lite och plocka ihop innan jag ska hoppa in i duschen. Hinner kanske se fotboll, sen ska jag hämta Mattias. *pIrRaR i MaGeN...*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0