ingen bra golfkeps ju...


Trots min nyinköpta golfkeps gick det åt skogen idag. Ingen bra golfdag alls. Men det är bara att ta nya tag! För jag ska bara vinna över både Mattias och Niklas en vacker dag. Det var Niklas som vann idag, lillebror kom tvåa och jag gjorde nog min sämsta runda ever. Man blir så jävla förbannad ibland, riktigt riktigt ilsken, hahaha.

På jobbet var det lugnt på eftermiddagen. När jag kom var det fullt med folk och Linn hade haft världens körigaste förmiddag. Sen vart det folktomt, och jag hade typ tre beställningar. Konstigt det kan vara, men det var rätt skönt i denna värme. Kokhett.

Nu ska jag ta en dusch, äta något (man glömmer ju bort att äta när man jobbar så konstiga tider) och sen ska jag krypa ner under täcket. Jag kommer börja O6:OO varje förmiddagspass istället för O5:OO i sommar. Det tackar jag för! Det gör så mycket att få sova en timme extra, och slippa starta upp allt från början. Känns bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0