i'm my hair, i'm my hair



Just nu sitter jag här nyduschad med ett glas rosé och mår förträffligt bra. Det ska bli så himla roligt att träffa allt folk ikväll som jag träffar alldeles för sällan. Jag bara går och väntar tills kvällen nu, har inte gjort just någonting alls idag. Ja det enda vettiga jag gjort är att vika tvätt och diska. Riktigt skön dag med bra musik, hehehe.

Våra tv-kanaler gick ut idag också. Men igår ringde vi och fixade med boxer så vi har samma kanaler fortfarande, även canal+ ÄNTLIGEN. Dessutom har vi beställt bredband och fast telefoni. Allt detta blev så mycket billigare då vi ska skriva över pappas föredetta abonemang på oss. Hamnade hos en trevlig tjej som var jättebra på att förklara, vilket behövs då jag absolut inte är teknisk. Och bredbandsbiten fick Mattias ta hand om, haha. Skönt att det är fixat iallafall. Så snart slipper jag mitt lilla sketna mobila bredband, det får Mattias ta med på sina jobbresor. Sippar vidare nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0