hittat ett par skönshorts


Härlig Söndag hittills. Jag började som sagt dagen med en promenad med Emilia, jösses vad varmt och kvavt det var. Men det var trevligt, och vi tog oss runt utan att svimma! Hittade ett par sköna och helt OK snygga shorts imorse som jag inte visste att jag hade. Dom har varit perfekt sköna i denna värme... Fast hellre naken, haha.

Efter promenad skyndade jag mig att slänga in två maskiner tvätt, sen åkte jag upp till norrvägen och la mig i solen någon timme. Löste lite korsord och var noga att ha något för axlarna och boobsen där jag är sönderbränd. *äNtLigEn Är DeT SoMmAr*

Nu har jag precis hängt tvätt och ska bara springa ner och hämta handdukarna i torktumlaren innan det är dags att sätta lite fart här inne med. Diska, plocka, rensa, slänga osv osv osv. Sen blir det bingolotto i min ensamhet, hahahaha lillgammalt :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0