håller på smälta bort...

Jag skojar inte om jag säger att jag håller på att smälta bort nu. Svetten rinner, jag mår illa och är lite yr. Resultatet efter en powerwalk med moster, i 29 grader bara.

Trots allt detta var det skönt. Och eftersom jag ska åka och jobba snart känns det bra att jag har hunnit vara ute en timme iallafall i detta fina väder. Men gissa om det känns motigt att åka och jobba snart...Ingen luftkonditionering eller fläkt. En härlig arbetsplats med disk och spring i denna värme. Tur man kan springa ner i bageriet och kylrummet lite titt som tätt. Gud vad jag längtar till 18:3O ikväll. Hem hem hem.

Appropå hem, idag bör vi få veta om vi fått lägenheten eller inte. Håller tummarna! Men nu blir det en kall dusch innan jag sätter mig i bilen och hoppas den startar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0