en slö men bra söndag

Så var det söndag igen. Men den här söndagen tycker jag om, för den innebär inte att jag behöver pussa Mattias hejdå. Han åker tillbaka ner till Smögen först om en vecka. Och innan dess så har vi lite ledighet tillsammans. Dessutom åker vi upp till Östersund på torsdag eller fredag för att fira midsommar där uppe. Bara vi två, en stuga, fiske och massa annat mys ♥ En behövlig semester innan jag börjar jobba ...

Nu har Elias åkt hem, och jag har hunnit dammsuga och diska. Så nu ser det iallafall OK ut här. Det är så himla trångt och blir så fort skitigt. Håller tummarna för större :-)

Ikväll blir det grillning på maln med Mattias, Niklas, Micke och Åsa. Hoppas att det inte börjar regna. Men med rätt kläder går det nog bra. Ska iväg och handla kött nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0