en riktigan sovmorgon

Godmorgon! Yes, jag har sovit enda till kl. 11:OO idag. Hade det varit en "vanlig" dag så hade allt kännts värdelöst och förstört. Men dom senaste dagarna har varit så hektiska och jag har inte sovit ut på hur länge som helst. Jag känner mig sjukt utvilad nu, utan huvudvärk dessutom! Fast ja, den kvava och varma luften kills me!

Trots det så ska jag snart bege mig ut på en promenad med Emilia, snacka om att utmana ödet. Kommer vi överleva? Kommer vi kunna andas? Sen tänkte jag försöka få tag på en tvättid medan jag ska dona lite här hemma. Har knappt varit hemma i lägenheten denna vecka känns det som, så det finns en hel del att ta tag i. Hoppas på ett jävla oväder så det blir extra mysigt, och så att den kvava luften blir friskare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0