en fin dag på stranden





Gudars vilken underbar dag jag haft idag på stranden. Och att åka båt dit gjorde allting bara bättre! Första doppet för iår är avklarat, det var otroligt varmt i vattnet faktiskt. Jag och Frida rodde ut med Tom's lillbåt, vi fikade, badade och hade det allmänt somrigt bara. Janne, Tom, Anette, mormor, Ellen, Klara, Frida och Karin :)

Jag har bränt mig nå jävulskt på axlarna och brösten, men vad gör det om 1OO år! När jag kom hem blev det en snabbdusch innan jag och Fridis åkte in till balen. Så himla vackra dom var, Frida och Mattias. Och vädret har ju varit det bästa möjliga hela helgen. Superfint alltihopa, klockren helg! En bild på vackra Frida och lillebror:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0