det gjorde ingenting då

Godmorgon... Jag är jättetrött, men jag måste hålla mig vaken eftersom jag har en del att fixa idag. Senare i eftermiddag åker vi nämligen upp till Duved och sover hos mormor's gubbe innan vi på fredag får stugan i Landön. Det ska bli skönt att komma iväg, synd på vädret bara. Får hoppas på god fiskelycka istället då! Och annat bra.

Igår var vi och spelade golf, och jag slog mitt livs första par på ett par3-hål. Jag gick runt på 66 slag och slog till och med Mattias med 6 slag! Så jäkla roligt var det. *NöJdA tJeJeN* Nu vill jag ju skaffa årskort, grönt kort och bli ett proffs - hahahahah.

Innan golfen var vi ute med båten också, supermysigt. Synd att vädret blev sämre och sämre bara, men det gjorde faktiskt inte så mycket just då. Sommaren kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0